poniedziałek, 2 maja 2011

Oceny jurorów - casting

DRUG:
Anime: Przeszkadza mi jedynie to że prawe (moja prawa strona - nie jej) ucho wyrasta jej z czubka głowy. Shorty też nie są perfekcyjne, jednak patrząc ogółem praca robi niemałe wrażenie, a o takich ustach moja Animka śni. W każdym bądź razie żeby nie przesłodzić dam 9/10. Pracuj na maks kochanie! <3 


Audrey Craven: Bardzo fajny pomysł! Bluzka ( gorset) świetnie przemyślana - jest motyw wielkanocny. Spodnie co prawda jak na Twój poziom nie są najlepiej wykonane, ale można Ci je wybaczyć patrząc na poziom zgłoszeń… *śmiech* Podsumowując: Gorset to mistrzostwo, pomysł tak samo, szorty nie są idealne, plamy świetne, mimika twarzy idealna, włosy cudne, uszy śliczne! Zdecydowanie najlepsza praca.
10/10



Nella: To chyba oczywiste, że praca jest świetna, pomysł i wykonanie także. 10/10


Otake: Drug - Ile razy mówiłam już, że ją kocham? :c Świetny pomysł. USTA! *__________* Moja Otake zawsze takie chciała. 10/10
                                                                                        ~
MAŁGOSIA:


Anime: Masz bardzo fajny styl projektowania, jednak wypełnienie siada. Poświęć mu więcej czasu. Cienie bardzo ładne i mimo iż nie wiem co tak naprawdę miał przedstawiać Twój projekt to podoba mi się. I następnym razem pamiętaj o zgodności z tematem.Masz talent -odkryj go! 7/10



Audrey Craven :A… Co to przedstawia? Malina? Dalia? Nie mam pojęcia. Czapka – szypułka jest niedokładnie wypełniona. O niebo lepiej praca prezentowałaby się też bez tego zielonego… ‘czegoś’ co podtrzymuje sukienkę w odpowiedniej pozycji. Ogólnie rzecz biorąc widzę potencjał. Nienaganne kontury, niezłe cienie… Ale popracuj nad dokładnością – wypełnienie odbiega od ideału. No i nie widzę nawiązania do tematu.
6/10



Nella : Świąteczne to nie jest, jednak wykonanie mi się podoba, ale prosiłabym, abyś następnym razem robiła pracę zgodną z tematem. :) 8/10


Otake:  Praca mało świąteczna, ale za to ją lubię. Nie ma żadnego koszyczka ani kury. Mam ochotę na truskawki, chociaż nie jestem pewna czy to na pewno ten owoc. W każdym bądź razie pamiętaj narodzie, truskawki mają takie małe pestki(?). 7/10


NINA SAYERS: 

Anime: Widzę w Tobie potencjał. Dół sukienki i buty (?) to porażka, ale spokojnie - nauczysz się. Włosy niczym słoma *-* Nie jest źle. Trzymam za Ciebie kciuki. 4/10 


Audrey Craven : Po pierwsze: Nie bierz się za włosy, kochana. To totalna porażka w Twoim wykonaniu. Sukienka mało oryginalna, nie najlepiej wykonana… Buty w cholerę dziwne. I ten koszyczek… Też nie najlepsze wykonanie. Radzę popracować nad cieniami i konturem no i nie brać się za włosy, dla własnego i naszego bezpieczeństwa. *śmiech*
3/10


Nella : Wykonanie nie jest dobre, może poczytaj na różnych blogach jak się projektuje lub zapytaj kogoś jak to robić. Praca mało świąteczna. 3/10 


Otake:  Nie urzekła mnie ta praca, mam nadzieję, że wraz z etapami będziesz coraz lepiej projektować. 2/10

ZINGER :

Anime:  Te buty to żart - prawda? :)) Spodnie - porażka. Czemu ta koszulka nie ma marszczeń? Makijaż do bani. 2/10
Audrey Craven : 
Make – up, a konkretnie róż na policzkach przesadzony. Mogło się obyć bez niego, prawda? Najbardziej poprawna jest chyba opaska… Sweterek ma ciekawy wzór, ale ogół jest niewyraźny. Cienie mają zbyt łagodne granice, więc całość wygląda jak z plastiku.Włosy są masakryczne. Nadruk na bluzce jest całkiem ciekawy! Ale ogólnie bluzka do dupy nie podobna. Spodnie mają zbyt wyraźny kontur. Ach…Czy na nogach widzę trampki na obcasach? Jeśli tak, to WYJDŹ.
3/10

Nella: 
To była pierwsza praca, którą zobaczyłam i byłam nią bardzo pozytywnie zaskoczona, podoba mi się. ;) Jednak są pewnie niedociągnięcia. 6/10
Otake:  Znowu Twoja praca się powiększyła. :C Strzeliłaś sobie samobója pokazując oddzielnie elementy, zwłaszcza makijaż. 7/10

BRIEE :
Anime: Strasznie podoba mi się pomysł. Z wykonaniem trochę gorzej jednak masz niesamowity potencjał. Już Cię lubię kochanie! 6/10 
Audrey Craven:  Mogłaś sobie odpuścić te zęby, nos i wąsy. Poza tym; Ogrodniczki są nie najgorsze, ale oszpeciłaś je wzorem. Uszy też nie najgorsze. To samo bluzka. Marchewka wydaje się zbędna. Ogółem rzecz biorąc Twój problem polega na zbyt wyraźnych i ostrych konturach. Może postaraj się zmiękczyć i rozjaśnić je zmniejszając krycie i przepływ?
4/10
Nella:  Pomysł bardzo ciekawy! Wykonanie jest dobre, oczywiście mogłoby być lepsze. 8/10
Otake:  Marchewka wyłaczyła mi mózg. :c 3/10

ECIIA
Anime: Wiesz, że Cię kocham prawda? To jest urocze! I ten koszyczek! Jesteś niesamowita. Moim zdaniem to jest najlepsza praca. 10/10 
Audrey Craven: 
Ojej! Co za… kiełbaśna praca! A nawet prace! Czapka, czy cokolwiek to jest mi się podoba, wykonanie nienaganne. *szczerzy zęby* Cóż… Na początek ocenię tę wersję z falbanami na ramieniu. Dół po prawej stronie jest mistrzowski. Kontur i marszczenia są mocno okej. Górze tak właściwie nie mam też nic do zarzucenia… Okok. Teraz ta plisowana. Tak właściwie, to też jest świetna… Ale, ale. Wydaje mi się, że do wcześniej zrobionych sukienek po prostu dodałaś ten… koszyk na głowie? *śmiech* Mogłaś przynajmniej zmienić ten grobowy kolor… *marszczy nos jak bóbr*
10/10

Nella: 
Pomysł, wykonanie świetne. 10/10
Otake:  
Moja mina musiała być bezcenna jak to zobaczyłam. Ahahaha, uwielbiam Cię, uwielbiam!!!1!1 
Twoja praca skłoniła mnie do głębokiej refleksji.  10/10

CAMERON DIAZ : 
Anime:Strój plażowy niespecjalnie kojarzy mi się z Wielkanocą ale myślę, że masz fajny styl i warto go pokazać światu. Narazie tylko 2/10 ale jestem przekonana, że będzie lepiej. 
Audrey Craven: 
Mało tu jest raczej Twojej własnej pracy. Buty rodem z Meko. Oczywiście wykonanie o niebo gorsze. Kostium z użyciem gotowego wzoru. Też mało oryginalne. No i pareo z brushem – królikiem. Słabiuuutko *ziew*
1/10

Nella: Dość fajne, jednak są niedociągnięcia. 7/10
Otake:  Pomysł do mnie nie przemawia, wykonanie mocno średnie, ale ale ale możesz mieć potencjał. Discover a talent. 4/10
NIUCHAAA: 
Anime: Wiesz, że mi się bardzo podoba? Masz styl laska - tak trzymać :D 8/10
Audrey Craven:  
Łał! Wykonanie wcale nie jest złe! Jajka trochę krzywe co prawda to prawda, ale można Ci to wybaczyć. *zalotny pstryk okiem* Spódniczka jest bardzo fajna, buty też nie najgorsze… No ładnie, ładnie. Ogółem jest całkiem ciekawe – przemyślany pomysł, może nieidealne wykonanie, ale nie jest źle!
7/10

Nella: Fajne, fajne, podoba mi się. :D 8/10
Otake: Kolorowo, tak miękko, tak wspaniale. <3 Troszkę bym pozmieniała, ale przyznam, że podoba mi się. Plus za pomysł, koszyk i królicze uszy zamienione na trawę, miooodzio! 8/10

WYJDŹ: 
Anime: - góra śliczna. Dół źle wycieniowany. Musisz mi koniecznie powiedzieć jak to robisz - popracujemy :D 5/10
Audrey Craven: 
Spódnica jest całkiem niezła. A nawet lepiej! Górna część… Nie podoba mi się brak konturu i ten koślawy kształt. Koszyk nienajlepszy, zawartość podobnie. Buty to… trampki, tak? Nieciekawe.
5/10

Nella: 
Dość normalnie, wykonanie średnie, mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej. ;) 7/10
Otake: 
Proste jest najlepsze jeżeli chodzi o pomysł. Szczerze mówiąc, nie ogarniam butów. Ćwicz jak najwięcej. 7/10
 ADEK:
 Anime: Ada jesteś boska! Jest sporo niedociągnięć ale to pewnie ze względu na ograniczoną ilość czasu. Wracaj do zdrowia - kochamy Cię mistrzu 8/10
Audrey Craven:
Ulala! Całkiem w porządku, trzymasz poziom! Kamizelka niekształtna, ale wzór w porządku. Bluzka pod spodem ma zbyt kontrastujący z wypełnieniem kontur. Spódnica nie najlepsza, ale też nie najgorsza. A czemu koszyk jest PUSTY?! No nie. Za to będzie koniecznie minus. *diaboliczny uśmiech*
9/10

Nella:  
Ada, Ada się narobiłaś. <wow> Ładne *-* 10/10
Otake: 
Jestem pod wrażeniem. Nigdy bym nie pomyślała o takim czymś. Poczułam się jak galerianka idząc tę pracę, powiedziałam sobie w myslach "Heeeej! Upiecz mi chleb a pooorooozmaaawiamyyy, hłehłehłe." Dlaczego wcześniej nie widziałam Twoich prac? : o  9/10
MUUUU
Anime:  Fajne, fajne! To jajko - naszyjnik tragiczne ale ogólnie podoba mi się Twój styl. Czekam na więcej. 7/10
Audrey Craven: 
Kolor wali po oczach, prawie spadłam z krzesła jak zobaczyłam Twoją pracę. Wykonanie nie najgorsze, ale nie najlepsze. Nie powtarzam się? Oj. Chyba tak. Ogólnie kontur jest zbyt ciemny i ostry, wisior zbyt kanciasty (ale pomysł fajny!), bransoletka niczym nie przypomina bransoletki. Tak właściwie poznałam przeznaczenie tej plamy po położeniu.
4/10

Nella:  
Dość fajnie, jednak gorzej  wykonaniem, mam nadzieję, że będzie lepiej. :D 6/10
Otake:  
Pomysł jak najbardziej (*uśmiech do Kingi Anime*), technikę wypracujemy. Czuję się jak wyższa inteligencja pisząc takie sformułowania. xD A poważnie, będzie dobrze. 8/10
MILIANA: 
Anime : Nie podoba mi się. Musisz się bardziej wczuć żeby zdobyć moje serduszko, ale pomysł uroczy 3/10
Audrey Craven: 
Ujdzie. Ale przerażają mnie te uszy na gołej głowie. Matko kochana. To woła o pomstę do nieba. Naszyjnik kanciasty. Atrybut trzymany w ręce nie najlepiej wykonany. Buty PRAWIE masakryczne. No i sukienka…(?) Fajny pomysł, nie najlepsze wykonanie! (Wybaczcie, ale strasznie przypodobałam sobie sformułowanie ‘nie najlepsze’! )
4/10

Nella:  
Nawet fajne, jednak coś mi nie pasuje. 5/10
Otake: 
Hahaha, to baranek czy zając? Nie wiem co o tym sądzić, ale przynajmniej pomysłowe. Czekam na więcej. 3/10
Saijo/ Cien Lady  
Anime: Pomysł leży. Technika też kiepska. Moim zdaniem boisz się cieni. 3/10
Audrey Craven:  
Nuuuuda! No i gdzie jest kontur bluzki? Spodni jest… Ledwo widoczny, ale jest. No i jeansy są tak właściwie nieźle wykonane! Bluzka leży, trampki też. + Co to za awangardowe sznurowanie? No no. Patrzę, że awangarda zawitała nawet w obuwiu. Całość sprawia wrażenie wykonanego wcześniej z dodanymi jajami na bluzce.
6/10

Nella: 

 Ładnie wykonane, jednak nie widzę tu świąt. ;c 6/10
Otake: 
Pomysł leży, wykonanie razem z nim. Ale liczę, że tutaj się rozwiniesz. Walczyłam jak lew, żeby dali Ci szansę, kochaj mnie i wielb! I nie zawiedź mnie 2/10

AKIKO SHIGEMITSU:  
Anime: Wiem czym jest robienie wszystkiego na ostatnią chwilę więc nie wypowiem się na ten temat. Następnym razem bardziej się postaraj bo masz w sobie "to coś"  2/10
Audrey Craven: 
O matko jakie rozmazane. Całość niczym z króliczków playboy’a. Dziewczyno: NIE ROZMAZUJ CIENI JAK ZDECHŁEGO KOMARA NA SZYBIE – taka mini rada. *niezalotne oczko*
3/10

Nella: Bluzka mi się podoba, jednak coś nie tak ze spodniami, cienie trochę za mocne w niektórych miejscach. 6/10 
Otake:
Technika nie narodziła się jeszcze, podobno to jeden z pierwszych Twoich projektów. Obiecujesz, że będziesz się starać?   3/10

ACOUSTIC: 
Anime: Nie widzę nawiązania do tematu. Wykonanie średnie, jednak widziałam gorsze rzeczy. Rozwiń skrzydła skarbie :D 5/10
Audrey Craven:  
Nie jest bardzo źle biorąc techniczną stronę projektu pod uwagę. Ale, ale… Coś nie tak; Praca nie nawiązuje do zadanego tematu. Więcej do powiedzenia na temat projektu nie mam.
3/10 

Nella: 
Mało świątecznie, jednak wykonanie ładne. 8) 7
Otake: 
Nie wiem jak inni, ale ja widzę doskonale nawiązanie do tematu i za to plus, chociaż nie jest to bardzo oryginalny pomysł. Białym popsułaś efekt, aczkolwiek jestem skłonna Ci to wybaczyć. ^^ 5/10



Już wcześniej wspominałam wam o tajemniczej gwieździe odcinka. W tym tygodniu ową gwiazdą jest sama Roonie, która wybrała pracę Arlety aka Ecii.
Krótki komentarz: 
"Wybrałam projekt ze względu na perfekcyjne wykonanie oraz genialny pomysł by umieść koszyk jako kapelusz. Zdecydowanie ta praca się wyróżnia spośród reszty, choć nie powiem, jest wiele prac zasługujących na uwagę."
Magda postanowiła nagrodzić autorkę pracy kodem na 50 brylantów. 
Gratulujemy!

Pamiętajcie, że w kolejnym etapie również odwiedzi nas wielka gwiazda Wonderlife.pl 8) Możliwe, że przyniesie ze sobą nagrodę więc musicie się postarać. 
Powodzenia gołąbki! <33333 

3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie podajecie zdjęć prac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie? :O W poprzedniej notce na samym dole szukaj czegoś o nazwie "galeria prac"

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ja głupia. -.- Dzięki ;DD

    OdpowiedzUsuń