niedziela, 8 maja 2011

Etap I

Witajcie! Pierwszy etap mamy już za sobą! Pewnie jesteście ciekawi jak jurorki oceniły waszą ciężką pracę?
Tak więc już zaspakajam waszą ciekawość, jednak najpierw wspomnę, że jestem zawiedziona ilością nadesłanych prac.
W następnym zadaniu chcę ich widzieć więcej.
Okej! Pogadaliśmy sobie to możemy teraz przedstawić wyinki!

ZINGER:
Anime: Cukiereczku, coś Ty tu namalowała? Odpowiedz sobie na jedno pytanie. Poszła byś w czymś takim na jakąś
elegnacką kolację czy rozdanie nagród? Mam tu na myśli to coś na kolanach. Zepsułaś tym całą pracę.
Buty całkiem przyzwoicie wykonane,ten sznureczek na ręku dziwnie jej się oplótł. Cały wieczór chyba próbowała to
rozsupłać.Dół sukienki ma upione cienie i światła. Brr. Włosy - chyba jedne z lepszych w tym etapie. Zupełny brak
pomysłu i za to odejmuję jeden punkcik tak więc 5/10

Audrey Craven: Włosy nietrafione, ale… Jest lepiej niż tydzień temu! Jednak dalej rysujesz zbyt delikatnie, troszkę kontrastu to nic złego! Niezłe buty. Nie bardzo wieczorowo.
7/10

Nella: Podobają mi się włosy i kokardka na nich. Dół sukienki jest dziwny. Nie potrzebne ochraniacze na kolana. :s 6/10

Otake: Żart z ochraniaczami do mnie nie przemawia, a przynajmniej
jest nie na miejscu patrząc na temat. Włosy są tak ułożone jak moje
zaraz po wysuszeniu. Ja jednak z taką fryzurą nie pokazałabym się
publicznie. Widzę, że oszczędzałaś cienie, w niektórych wypadkach warto
to robić jednak tutaj brakuje "twardej ręki", a szkoda. Musze przyznać,
że całość (bez ochraniaczy) wygląda nawet lekko i zgrabnie, chociaż styl
butów niszczy ten szyk. Nie oplataj tak ręki sznurkiem bo zmieni
kolor(ręka, nie sznurek). :c 5/10

ADEK:

Anime: Buty dziwaczne,torbka przypomina mi woreczek na zęby *śmiech* ale jest dobra. Włosy mają dziwny kształt i za mało
wycieniowane, jednak wszystko nadrabia bardzo fajna sukienka!Ale... (tak, zawsze muszę mieć jakieś "ale")
nie podoba mi się zupełnie jej kształt. Bransoletka wygląda jak kawałek metalu znaleziony w ziemi. Ogółem mówiąc
jest fajnie. 8/10

Audrey Craven: Moja pierwsza myśl? ‘Suuuuper!’ Ale… Sukienka jest płaska, ma nie najlepsze cieniowanie, ale spokojnie. Nie jest też najgorsze. Buty w cholerę dziwne. Torebka jest dobra. Włosy to masakra.
8/10

Nella:  Świetna ukienka i torebka! Ale buty krzywe trochę. 9/10

Otake: Nie wiem na co patrzeć. :c Włosy jak włosy, patrząc na ogół etapu są całkiem całkiem. xD
Chyba miałam kiedyś (za czasów pakietów) taki styl robienia włosów, a przynajmniej wygląda mi bardzo znajomo. xDDD
Podoba mi się torebka, buty też nie najgorsze. Sukienka hmhmhmmm pomysł ciekawy, wykonanie również.
Jednak coś mi w niej nie gra, wygląda sztucznie. Połamałaś jej tipsa, potworze. :(  8/10

NIUCHAAA:

Anime: Mówiłam już coś o avatarach, nie? Następnym razem się pogniewamy! W butach mi się te szpileczki wydają
za cienkie. Sukienka mało pomysłowa. Nie założyła bym takiej. To w ręku to torebka czy kawałek papieru?
Kolczyki fajnie dobrane do całości. Praca na casting podobała mi się bardziej. 6/10

Audrey Craven: Sukienka zupełnie nienaturalnie faluje. Buty nie takie złe… A torebka trzyma się ręki chyba na jakiś specjalnych przyssawkach, albo wisi za dłonią w powietrzu. Tak też może być.
5/10

Nella: Dziwnie ułożony dół sukienki. 7/10

Otake: Perspektywa torebki fajna, jednak jest strasznie chudziutka i malutka.
Szkoda, że nie skorzystałaś z możliwości przeciwstawnego kciuka, muszę przyznać, że to przydatny palec.
Sukienka na pierwszy rzut oka wygląda fajnie (chodzi mi o pomysł, a nie wykonanie),
ale przyszedł ten czas, że przybliżyłam głowę do monitora i zobaczyłam kropeczki, wynocha mi z nimi!
To ma być zwykła ozdoba czy one miały czymś być, jakieś cekiny może?
Buty są złe, jeden ma dziurę przed palcami w dodatku, biedota na tym wieczorze. :c 5/10

MUUUU

Anime: Tak to jest jak się robi na ostatnią chwilę. Koteek! Co się dzieje? :cc Buty mnie przerażają.
Raistopy nie dokładnie wypełnione. Praca mało wieczorowa. Cieni to to wcale nie widzę. Zapraszam na lekcje do mnie :3
Ogółem cieniutko w tym tygodniu - 3/10

Audrey Craven: Łał. Dwie rzeczy rzucają się w oczy. Kolor górnej części i kontury ostre jak brzytwa. Buty niepoprawne. Nawet taki banał jak rajstopy źle wykonane…
3/10

Nella: Cienie i światła mi się nie podobają oraz marszczenia. 6/10

Otake: Wydawało mi się, że ładniej wykonujesz elementy.
Oślepłam wtedy czy tak drastycznie się pogorszyłaś?
Wszystko jest krzywe i źle wypełnione przy brzegach.
 Na spódnicy nie widzę cieni, nie widzę świateł.
Widzę tam tylko jedno marszczenie, na dodatek brzydko mówiąc z dupy wzięte.
Ten program to odkrywanie talentów, ale widząc to szczerze przyznam, że zwątpiłam. :c
Pocieszający jest kolor góry, uwydatnia wszystkie niedoskonałości ale jest RÓŻOWY! xDDDD  2/10

ACOUSTIC:

Anime: OMG! Te włosy... błagam, nie karz mi na to patrzeć! Pomysł - totalne zero. Buty krzywe.
Sukienka na górze wcale nie ma świateł. Zaczynam myśleć, że do konkursu weszłaś zupełnie przez przypadek.
1/10

Audrey Craven: Włosy wyglądają jak wycięte z papieru. *śmiech* Sukienka w cholerę dziwna i… Taka nienaturalna jakby, ale na swój sposób. Mogłaś dodać jakąś biżuterę, albo dodatki.
3/10

Nella:  Światła na sukience może i są ładne, jednak jest ona zbyt trójkątna, Włosy też nie są dobrze wykonane. 5/10

Otake: Heeej, Ty przecież lepiej projektujesz.
Buty mają nawet niezły kształt, jednak ich wykonanie jest złe.
Kanciaste i grube linie, do tego jakieś cienkie cienie.
Ale nie rozjechały Ci się platformy tak jak innym, plusik za to. xD
To wystające pod sukienką jest źle wykonanie, nie wiem czy ocenić to jako jakąś halkę, koronkę czy coś, dlatego nie piszę wprost co to jest.
 Kolor sukni trafia w temat, jest to jeden z pierwszych kolorów (zaraz po czarnym, czerwonym i beżowym),
który przychodzi mi do głowy na myśl "strój wieczorowy".
Tam chyba miał być taki pas pod piersiami? On jest tak źle zrobiony czy niedokładnie go skasowałaś?
Jeżeli to drugie no to popełniłaś błąd, ten pas podkreślałby talie i wpłynął pozytywnie na całość.
Postaraj się następnym razem, bo wiem, że stać Ciebie na to. 5/10

BRIEE:

Anime: "Postać Anime wyznała bezgraniczną miłość postaci Briee" <- Chyba to najlepiej wyrazi co myślę o tej pracy.
Włosami ją pokrzywdziłaś, ale wybaczę Ci bo praca jest jak najbardziej na temat. Pomysł też fajny.
Co do wykonania: Dodała bym mocniejsze światła na biuście, a po prawej stronie suknii dała mniej materiału,
bo wygląda jak by miała za duży tyłek. Ładna kopertówka, ale chyba powinna mieć inną perspektywę.
Zaskoczyłaś mnie bardzo pozytywnie. Takich ludzi tu szukamy. 9/10

Audrey Craven: Popatrz na swoją pracę, a konkretnie na dół i pomyśl, co rzuca się w oczy? Czy to kontur? Oj tak.
Zbyt ciemny. Trzeba było zmniejszyć krycie, albo wytrzeć gumką z już zmniejszonym kryciem - dla większego i bardziej naturalnego efektu.
Ogółem nie jest źle. Kopertówka byłaby niezła, gdyby nie była płaska.
8/10

Nella: Podoba mi się ta sukienka! Jednak dół Ci chyba ni wyszedł, włosy tez ładne. ;) 8/10

Otake:  Pierwsze wrażenie jest dobre. Skromna sukienka, kopertówka i
skromne(? - nie wiem jak to określić) włosy. No właśnie, włosy. Z jednej
strony kręcone a z drugiej proste? Czegoś tu nie rozumiem. Wykonanie
również skreśla je w moich oczach. Sukienka może nie jest perfekcyjnie
wykonana ale widać, że się starałaś, o to tutaj chodzi. Ten szary
trójkąt ją psuje. :c Koronkę mogłaś trochę wypełnić i ozdobić.
7/10

ECIIA:

Anime: Wszystko mi się tu za bardzo błyszczy :ccc W talii mogłaś dać jakiś pasek. Włosy chyba najlepsze dzisiaj.
Miło popatrzeć na pracę zgodną z tematem których jest tu naprawdę niewiele. 8/10

Audrey Craven: Łał. No to mnie rozwaliłaś. Wreszcie odpowiedni kolor, tak trzymaj! Poprawiłabym tylko cienie na górnej falbanie (dziwnie się zaczynają, w części od gorsetu) i dodała jakieś błyskotki, np. na końcach co drugiej falbany.
9/10

Nella: Świetna! Jednak mam takie wrażenie jakby postać spadała do przodu. ;c 9/10

Otake: Ojej. o.o To jest satyna? Kształt i pomysł bardzobardzo mi
się podobają, jednak hm... faktura już nie. W moich oczach wygląda to
jakby ktoś mi wstawił żarówkę do oka po czym ciągle włączał i wyłączał
ją, niefajne uczucie. Po prostu przesadziłaś ze światłami i cieniami.
Hahahah, mój wielki błąd i nawyk, którego nie potrafię się pozbyć. Po
lewej stronie masz ostre kontury/wypełnienie. :c Włosy najlepsze z
wszystkich, fajna grzywka. 8/10

NINA SAYERS:

Anime: Katastrofa! Buty zła perspektywa, wszystko krzywe. Górna część sukienki wygląda jak by była brudna.
Włosy... powiedz że przed chwilą je przefarbowała na taki oczojebny kolor i są jeszcze mokre?
Nie pokazała bym się tak publicznie. Tak jak w większości prac brak tu pomysłu.
Zawiodłaś mnie. Musisz jeszcze wiele pracować. 2/10

Audrey Craven: Wg. mnie to nie jest wcale strój wieczorowy, do tego nie najlepiej wykonany…
4/10

Nella: Sukienka ma dziwny dół, jest także krzywa. Włosy nie zbyt ładne, buty także. 6/10

Otake: Gdzieś już widziałam taką sukienkę i nie chodzi mi o to
wykonanie. Pomysł nie jest oryginalny, ale wykonanie butów za to bardzo.
xD Nie wiem czy to wina rysowania myszką (bo strzelam, że nie masz
tabletu) czy złe wyobrażenie, ale popatrz sobie na buty z CM, platformy
powinny być bardziej zgrabniejsze, tak samo boki, zwłaszcza ten na lewym
bucie, który jest od środka. Wykonanie sukienki no cóż, może przytoczę
praktyczny przykład. Nauczyciel, który dopiero co ukończył studia i
praktyki ma taki nawyk, że wszystkie tematy ma perfekcyjnie opisane w
dzienniku w taki mocno 'profesorski' sposób. Pod wpływem czasu dopiero
zmieniają swoje nawyki i nie działają aż tak schematycznie. Ty chyba
bardzo trzymałaś się różnego rodzaju instrukcji czego efekt dokładnie
widać. Znajdź swój styl. 5/10

WYJDŹ:

Anime: Buty nie fajne :c Sukienka jest całkiem, całkiem. Podobają mi się rękawki! *-* Na temat kopertówki się nie wypowiem :cc
A włosy... matko kochana! Za jakie grzechy jej to zrobiłaś?! :cc
Jednak widzę postępy! Ćwicz, ćwicz! 6/10

Audrey Craven: Włosy już od jakiegoś momentu pozostawiam bez komentarza, tu też się od niego powstrzymam. Sukienka całkiem niezła - dobry kolor, fason, stylowa no i dobre cienie, ale butami wszystko zwaliłaś… Oj, a mogło być tak pięknie.
8/10

Nella: Nawet nie wiesz jak podoba mi się ta sukienka! *u* Buty trochę Ci nie wyszły, wlosy też, ale nie są najgorsze. 8/10

Otake: Nie wiem co miały przedstawiać Twoje włosy, ale są super.
xDDDDDDD *pięć minut później* Podoba mi się pomysł, nie postawiłaś na
długą suknię ale na coś ciekawszego i troszeczkę babciowatego. Rękawy są
świetne, a przynajmniej tak wyglądają w połączeniu z oślepiającym słońcem
na moim monitorze. Całość wygląda klasycznie i elegancko, aktualnie na
bankiet z okazji premiery nowego filmu bym tego nie założyła, ale
kiedyś, czemu nie? Platformy Ci się rozmazały. :c Nie pamiętam Twojej
pracy zbyt dobrze, aczkolwiek wydaje mi się, że zrobiłaś postęp. Tak
trzymaj! 7/10

MAŁGOSIA:

Anime: Włosy to jakiś kokon. Efektowniej by było jakby wyleciały z niego kolorowe motylki *-*
Dziwne "worki" ma ta sukienka. Delikatne diamenciki dodają jej uroku.
Dół dziwnie wycieniowany. Całkiem fajnie to wygląda, a praca jest oryginalna. Lubię takie!
6/10

Audrey Craven: Nieźle wybielona. Nie rób tego więcej. Sukienka taka… Niewyraźna i zbyt bajkowa na wieczór.
6/10

Nella: Pomysł może i fajny, gorzej z wykonaniem, trochę cienie za mocne i jest krzywa, włosy nie są ładne. 6/10

Otake: Jak mam Ciebie ocenić? Miała być księżniczka a wyszła
miazga. :c Doceniam to, że postawiłaś sobie wysoko poprzeczkę. Wszystko
wygląda tak dziwnie i mdło. Zmiana koloru/krycia/czegotamsobiechcesz
avatara nie była dobra, to jeszcze bardziej podkreśla mglistość tej
pracy. W dodatku zrobiłaś to dosyć dziwnie, gdyż na ciele widzę piksele.
Napisałabym o technice, ale pewnie zrobi to Ania, więc oszczędzę swoje
palce. Fajne kropki (te niżej). 4/10

MILIANA:

Anime: We włosach podoba mi się kolor (mam podobny *śmiech*) Suknia oryginalna i pomysłowa. Bardzo dobrze trafiłaś
w temat. Moim zdaniem ta praca wykonana jest dość niechlujnie, jednak myślę że będzie tylko coraz lepiej.
Na zachętę dam 7/10

Audrey Craven: Technicznie nieźle, dobry kolor, ale nie podoba mi się krój. Dodałaś szal. Podoba mi się. Mocno wieczorowe!
7/10

Nella: Wykonanie dość ładne, jednak coś mi nie pasuje. 8/10

Otake: Jest nieźle! Jest na prawdę nieźle.
Nie wiem czemu, ale nie kojarzę Twojego nicku i nie wiem czy się pogorszyłaś, ale jest nieźle!
Suknia jest ciekawa a zarazem delikatna, szal wszystko ładnie podkreśla.
Kontury/kanty wypełnienia są bardzo twarde tudzież krzywe, ale podobno nie można mieć wszystkiego.
Nie wiem co mam napisać, strój mi się podoba.
Włosy Ci nie wyszły, chociaż taka fryzura jak najbardziej pasuje do sukni.
Ogólnie nie wiem co mogę więcej napisać. Czekam na Twoją kolejną pracę. 7/10


Naszą tajemniczą gwiazdą w tym tygodniu była... Magda znana pod nickiem Evesenis! Wybrała ona pracę....Adka!
Krótki komentarz:
"Ta praca ma w sobie coś wyjątkowego, może przez górę sukienki! Bardzo, bardzo mi się podoba! <3"
Tak więc to dowód, że ciężka praca popłaca! Gratulujemy Adzie i dziękujemy Evesenis, że zgodziła się nam pomóc
w wyłanianiu talentów.


Co do kolejnego etapu:
Temat to.... *weble*
"URODZINOWA NIESPODZIANKA"
Interpretacja tematu może być dowolna. W każdym razie musimy wiedzieć, że chodzi o urodziny.
Radzę postawić na pomysłowość. Pamiętajcie że ja odbieram punkty za brak pomysłu.
Prace przysyłamy do niedzieli godź. 17 jak zwykle na ten sam e-mail.
Mam nadzieje że frekfencja nie zawiedzie bo was podusimy :333
Praca ma być narysowana na TYM manekinie.
Za projekty na innych postaciach odejmę punkty.

UWAGA, UWAGA MAM DLA WAS TEŻ MAŁY BONUSIK! ZE WZGLĘDU NA TO, ŻE TAK MAŁO OSÓB ODDAŁO PRACE, A RESZTA NIE POINFORMOWAŁA MNIE NAWET, ŻE NIE ODDA TO....
WSZYSTKIM KTÓRZY NIE ZAPOMNIELI O "DISCOVER A TALENT" DOPISUJEMY 3 PUNKCIKI ZA SUMIENNOŚĆ. PAMIĘTAJCIE, ŻE PRZECIEŻ
TO BARDZO WAŻNA CECHA!

To chyba na tyle. Dziękuję i życzę powodzenia! :333

2 komentarze:

  1. Bry. Znowu ja, ta głupia :) Jest galeria prac gdzieś? x_x

    OdpowiedzUsuń
  2. Odznaczcie jakoś galerię prac bo oszaleję, ostatnim razem też nie umiałam się doszukać... o ile tutaj została dodana galeria.

    OdpowiedzUsuń