czwartek, 19 maja 2011

Etap II

Nadszedł dzień wyników z etapu II.
Wiem, kazałyśmy wam długo czekać i przepraszamy ale chyba rozumiecie - koniec roku, poprawianie ocen itd.
Tak więc bez zbędnego przedłużania przejdę do ocen.

MAŁGOSIA:

Anime: Nie postarałaś się :( Buty mnie przerażają. Kostium nawet dobrego wypełnienia nie ma. Torcik krzywy.
3/10

Audrey Craven: Nie podoba mi się jakość, pomysł też nijaki, wykonanie nie najlepsze...
3/10

Nella: Dlaczego jest to czarne tło? ;x Wykonanie jest średnie, postaraj się! :c Pomysł dość pospolity. 4/10

Otake: Ucz się wykonywać elementy ucz.
Pozostawię tę pracę bez głębszego komentarza, ale nie jest bardzo źle. xD 4/10

JUDE MURDER:

Anime: Jedna z dwóch najlepszych prac w tym etapie. Pomysł genialny. Wykonanie też niezłe.
Włoski po delikatnych popraweczkach chciała bym ujrzeć u fryzjera *-*
Bardzo dobrze zaczęłaś przygodę z DaT 9/10

Audrey Craven: I dobrze pomyślałaś, nieźle wykonałaś!
Mam parę uwag, np. paski od pończoch są za grube i zbyt ciemne, zwalona perspektywa w butach,
ale ogólnie jest w porządku.
8/10

Nella: Mrał. *bicz* Włosy są świetne! (wykonanie ) reszta dość ładna, ale nie widzę cieni/świateł ;c Pomysł świetny! 7/10

Otake: Pomimo tego, że avatar jest w bieliźnie a ja jestem jeszcze dzieckiem ( :)) to podoba mi się.
Buty ala Lady Gaga jakby tak patrzeć na grubość i kształt platform. 6/10

BRIEE:

Anime: Nuuuda! :(  Liczyłam na coś bardziej pomysłowego z Twojej strony, jednak wykonanie całkiem dobre.
Na pokrywce od pudełka dała bym wstążkę czy coś w ten deseń. Baloniki krzywe :(  4/10

Audrey Craven: Łał. Widać, że używasz ścieżek. Pudełko jest zbyt... idealne.
Dziwny nadruk na bluzce. Właściwie - pomysł nieciekawy, mało oryginalny.
5/10

Nella: Wykonanie bardzo mi się podoba! Jednak z pomysłem jest gorzej.. :c 6/10

Otake: Całkiem, całkiem, praca wygląda czysto i schludnie. Trzymaj tak dalej. 8/10

ECIIA:

Anime: O mamo! Boję się tego! Ogółem pomysł kapitalny. Wykonanie trochę gorsze. Włosy - kocham *śmiech*
Balonik krzywy :( 6/10

Audrey Craven: Boję się tych włosów... ;x
Balon krzywy - w tym przypadku wartko wykorzystać ścieżki.
Spodnie mają zbyt kontrastujące światła w porównaniu do cieni, nienaturalnie się układają.
7/10

Nella: Coś Ty jej zrobiła!? :c xD Wykonanie bardzo dobre, pomysł też, jednak dużo podobnych prac jest. ;c 8/10

Otake: Zawsze poprawiasz mi humor. Zepsułaś moje wyobrażenie o podłych kreaturach jakimi są klauni. Fajne włosy i czapka. 8)  8/10

MILIANA:

Anime: Włosy strasznie płaskie :( Pudełko krzywe jak cholera, nienaturalna kokarda. Buty mnie przerażają,
Pomysł mało ciekawy ale w porównaniu z pozostałymi całkiem fajny. 5/10

Audrey Craven: Tu z kolei prezent ma jakieś niemrawe kontury.
Kokardka nie najlepsza, buty nie takie jakie powinny być. Ohhh...
4/10

Nella: Co to ma być? ;c Nie zachwyciło mnie. 5/10

Otake: Nie wykazałaś się.
Dziwne włosy, które wyglądają jak posklejane, nudny pomysł z pudełkiem, brzydkie buty.
Dlaczego Wasze skojarzenia ze słowem "urodziny" zatrzymują się na balonikach i pudełkach? :c  4/10

ROONIE:

Anime: Rysowałaś znacznie lepiej :( Buty mają dziwne obcasy.
Wszystko jest takie rozmazane i nieestetyczne. Ta kokarda nawet marszczeń nie ma. Światła za mocne, jednak
pomysł bardzo mi się podoba. Gdyby nie wykonanie powiedziała bym *lubię to* 6/10

Audrey Craven: Ciekawy pomysł! Nawet bardzo. Nie podoba mi się brak konturów.
Temu chyba zawsze będę przeciwna. Przez to projekt jest niewyraźny.
Ewentualnie może wyglądać dobrze po dodaniu mocniejszych cieni...
Podoba mi się tort, choć jest niekoniecznie poprawny.
6/10

Nella: Wiem, że stać Cię na więcej! :c Jednak pomysł jest nawet fajny. 7

Otake: Tort wygląda na smaczny i nie widzę na nim bitej śmietany. *_*
Fajny pomysł na strój jednak za bardzo rozmazany. Od kiedy robisz takie rozmazane elementy? : o
To jest Twoja pierwsza praca w tym konkursie więc na zachętę siódemeczka. 7/10

MEAN GIRL:

Anime: Podoba mi się pomysł. Niby zwykły, a jednak ma w sobie "to coś".
Pęknięty balonik mogłaś sobie darować.Wygląda jak kupa :(
Wykonanie też mi się podoba. Jedna z najlepszych prac w tym etapie. 8/10

Audrey Craven: Widzę na dole balon wyglądający na połamany.
Obok zjedzone ciasto... Niepotrzebnie dodałaś tą czekoladową polewę (?) w miejscu, gdzie jest ugryziony.
Ładne tak na prawdę nie jest tu nic. Ale baaardzo podoba mi się światło na błękitnym baloniku!
4/10

Nella: Twoja praca jest najlepsza w tym etapie! Bardzo mi się podoba! Ale coś z kokardką nie tak. ;c 10/10

Otake: Śmiało mogę stwierdzić, ze to najlepsza praca w tym etapie.
Prostota sukienki z wstążką i wielką kokardą to świetny pomysł, dużo lepszy od chodzących pudełek. 9/10

WYJDŹ:

Anime: Buty - out. Prostota koszmarna. Co tu niby jest wystrzałowego poza tymi serpentynami (?)
Gdyby nie one to powiedziała bym że praca nie zgodna z tematem.
Spodnie okropnie wykonane, jednak góra całkiem fajna. Btw. Co zrobiłaś z jej ustami?! 4/10

Audrey Craven: Klasycznie, schludnie, ale w tym przypadku to nie był najlepszy pomysł....
3/10

Nella: Sweterek mi się podoba, ale ogólnie to tak ponuro jest. ;c 7/10

Otake: Justyna aka Nella mówi, że na twarzy są resztki tortu a pod nogami konfetti.
Nie wygląda. Ogólnie praca jest bardzo zwykła, wykonanie również jest zwyczajne. 5/10

ZINGER:

Anime: Pomysł z tortową sukienką zgapiony z fashionable - praca Meishy. Ogółem płaski ten tort jak cholera.
Włosy tragiczne. Po co Ty to rozmazujesz? To co spada z nieba... co to jest?! I dlaczego prostokątne? O.O
Góra sukienki za bardzo się świeci a to nad nią to jakiś puszek? Pudełko mnie przeraża. 3/10

Audrey Craven: Dobry pomysł, wykonanie leży i kwiczy... Włosy zrobione 'na odwal'. Nie, nie i nie.
4/10

Nella: Wykonanie takie sobie, pomysł też średni 6/10

Otake: Nie wiem co napisać. Sukienka to chyba tort, chociaż musiałam chwilę się nad tym zastanowić.
Nie jest źle, nie jest dobrze. 6/10

NINA SAYERS:

Anime: Wieje nudą *ziew* Poza balonikiem nie ma tu nic urodzinowego.
Hmm.. mam ochotę na PW trochę z Tobą pogadać o projektowaniu :( 3/10

Audrey Craven: Cienki suprajs. Nie podoba mi się sukienka - to jak leży no i ta... narzutka. Też nie wygląda najlepiej.
2/10

Nella: Nie postarałaś się, wykonanie złe, pomysł też nie bardzo. ;c 4/10

Otake:  Wyknaonie leży, pomysł nudny. Nie postarałaś się. 4/10


Naszą tajemniczą gwiazdą w tym tygodniu była modelka na której rysowaliście - Bodzia.
Wybrała ona pracę Jude Murder, która dostaje 15 bonusowych punkcików :D
Krótki komentarz od Karoliny:
"Hmmm… praca Jude Murder mi się bardzo spodobała, nie zrobiła ze mnie clowna,
ani nie wpakowała mnie w prezent :D Sama chętnie bym w takiej kreacji wyskoczyła z tortu :D
"
Gratulujemy!


Temat na kolejny etap już znacie (chyba)
Przypomnę go jeszcze :D
Brzmi on tak: MROK OGARNIA ŚWIAT

Rysujecie na  TYMTYM manekinie.
Wykonujecie dwa stoje mroczne i przerażające (ale nie pod względem wykonania ofc.)
Prace oddajecie do 30 maja godz. 17.
Mają one być kompletne - włosy, ubranie, dodatki itd.

Galeria Prac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz